Mitt liv & mina beslut. Hoppas du följer bloggen.

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Frågestunden.

Av Anja Jerninger - 29 september 2012 22:48

Frågestunden är avslutad, haha. Orkar inte vänta, haha ;)

Men svarar fortfarande på frågor. 

Men detta är speciellt.


* Favoritmat: Lasagne. ~


*Favoritdjur: Hund. ~


*Favoritfärg: Mörklila tror jag. ~


*Vart bor du: Lite privat. ~


*Kan du skaffa en blogg där du bara gör videoinlägg:  Nej! .. ~


*Vad heter din irl kille: Rasmus. ~


*Gillar du smink: Inte så mycket. ~


*Äter du mycket godis: Nej faktist inte. ~


*Vem är din bästavän: Jag har rätt så många, men min allra bästavän är Rebecca ~


*Haru husdjur: Ja jag har hundar. ~


*Favorit film: Har nog ingen.. Men den jag gillar bäst är filmen Modig. ~


*Hur gammal är du: Jag är 10år. Och fyller 11 i Mars.


DET VAR ALLA.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anja Jerninger - 28 oktober 2012 14:56

Hejjj. Jao, har inte haft tid men nu kommer jag börja blogga igen. Som sagt är jag osmart ):: Hahaha! Jag är 10år, gammal.  Jag har haft 4mobiler. Det är bara 1av dem som jag inte tappat bort, eller som blivit snodd. Nu ska jag få en ny imo...

Av Anja Jerninger - 21 oktober 2012 13:58

  MaacBook Plaiterentire: Söt kille, ganska okänd, men aa, det kan vi ändrapå? :) DenstoreHan Ozaan: Sjuk humor, bästavän osv. ;d Melisa Retros: SJUUUKT SÖT BÄSTAVÄN.:d Giver Retro: Okänd, söt & vi kansk kan ändra på? :3 Aero Retro Hotel: Sjuuk...

Av Anja Jerninger - 21 oktober 2012 09:34

Tjenare. Nu är headern på. Gjorde den på ca 10min. Den blev riktigt nice.   Så nu har jag bestämt att man kan beställa GRATIS headers från mig. Bara att skriva på kommentar eller maila till:  Anjasnyggingen@live.se :)  Här är lite exempel: ...

Av Anja Jerninger - 21 oktober 2012 08:58

Tjenare. Nu är jag tillbaka & kommer att fortsätta blogga.  Också nu efter pausen så kommer det bli en hel det länktävlingar. HÅLL UTKIK! ;) Sedan blire också en ny header sen ikväll. Tyvärr blire inga videoinlägg.Men ska fixa så jag kan spela ...

Av Anja Jerninger - 7 oktober 2012 10:35

Påväg till farmor. Sitter i bilen. Efter denna Tisdag ska jag ta i bloggen. Ny header kommer också....

Presentation


Hej & Välkommen till mitt liv & mina beslut. Här bloggar jag vanligt, och ca 4-7inlägg om dagen! Frågestunder, kommer att komma. Ja , lite om mig, puss hej :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag lägga ner bloggen?!
 Ja!!!
 Nej!!!
 Kanske?
 Du har ändå inget bättre för dig -.-
 Nej! Men blogga mera?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards